Typologie zákazníka pro obchodníky

Kurz pořádá společnost: EDUX, s.r.o.

Kurz pro veřejnost

Termíny konání kurzu Vyberte si termín, který Vám nejvíce vyhovuje:
6.6.2017 (Realizujeme firemní tréninky a individuální výuku.)
Cena bez DPH 3 500 Kč
Cena s 21% DPH 4 235 Kč
Poznámka k ceně Součásti ceny jsou studijní materiály a osvědčení o účasti.
Místo konání kurzu Londýnská 50, 12000, Praha 2

kurz na míru

kurz na míru Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.
Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.
Doporučený rozsah 1 den

Další údaje o kurzu

Kontaktní údaje na organizátora Ing. Z.Tomaidesová
tel: +420 723 916 559
mobil: +420 723 916 559
e-mail: tomaidesova@edux.cz
(při kontaktování uveďte jako zdroj informací www.kurzy-vyuka.cz)
Zařazení kurzu do kategorií
Cílová skupina, pro kterou je kurz určen

Workshop je určený obchodníkům, prodejcům, obchodním asistentkám atd. Lze se ho upravit pro personalisty. Realizujeme i jako firemní trénink nebo „mini kurz“ pro 2 – 3 obchodníky z jedné společnosti. Možnost úpravy obsahu a volba termínu konání.

Hlavní cíl kurzu

Chcete zlepšit prodejní dovednosti Vašeho obchodního týmu? Oslovujete klienty a přesto se Vám nedaří uzavřít obchod? Sjednáváte obchodní schůzky, no neúspěšně? Workshop „Typologie zákazníka pro obchodníky“ naučit se s klientem efektivně komunikovat a dosáhnout svého cíle. Umět argumentovat a jednat s ohledem na typ klienta a díky tomu úspěšně prezentovat obchodní nabídku (služby či produktu). Zaměřte se na typologií zákazníka a umožněte tento kurz vašim obchodníkům.Typologie klienta vs. typologie prodejce. Soustřeďte se více na svého partnera než na sebe a představování produktů. „Více je méně“. Klíčová dovednost obchodníka – kladení otázky podle typologie.

Podrobný popis obsahové náplně

Obsah workshopu „Typologie zákazníka pro obchodníky“:

A.Příprava na jednání

  • Efektivní komunikace – principy, role asertivity v obchodě
  • Budování partnerství a důvěry
  • Jak činí vaši klienti rozhodnutí
  • Vedení prodejního rozhovoru
  • Preference myšlení klienta – vizuální, sluchové, kinestetické jak danému typu klienta prezentovat produkt, firmu či službu
  • Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv – různé pozice vnímání přináší nové možnosti (techniky NLP – poučení z minulých jednání, co udělat jinak v příštích jednání, pohled z budoucnosti – kroky pro jednání)
  • Práce s motivací a mentální techniky v práci obchodníka
  • Role hodnot v obchodě – reakce na prodejní situace
  • Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, příběhů ze života při jednání a přirovnání

B. Jaký typ je můj zákazník?

  • Kladete si otázky: Vést úvodní nezávaznou komunikaci či ne?
  • Charakteristika jednotlivých typů, jak s daným typem komunikovat (verbální a neverbální komunikace)/modelové situace
  • Motivace jednotlivých typů a reakce
  • Nácvik argumentace s ohledem na typ zákazníka a práce s námitkami

Přínosy pro účastníka kurzu „Typologie pro obchodníky“:

  • naučit se správně „identifikovat zákazníka“ podle typologie zákazníka
  • připravit si strategii jednání a reakce na námitky s cílem efektivního obchodního jednání
  • soustřeďte se více na klienta než na sebe
Odkaz na www stránku edux.cz/typologie-zakaznika-pro-obchodnika/

Informace o organizátorovi kurzu

Společnost EDUX, s.r.o.
Adresa sídla společnosti Klimentská 50 , 11000, Praha 1
Kontaktní údaje tel: +420 723 916 559
e-mail: info@edux.cz
web: www.edux.cz
(při kontaktování uveďte jako zdroj informací www.kurzy-vyuka.cz)
Popis činnosti

Jsme EDUX s.r.o. a naším cílem je spokojená společnost. Aby však byla firma spokojená jako celek, musí v ní být spokojený i zaměstnanec – tedy hnací motor celého toho kolosu.

Firma, jež si uvědomí hodnotu každého zaměstnance má z půle vyhráno. Jako příjemný bonus mu může nabídnout některý z námi nabízených kurzů. Třeba motor společnosti někde skřípe a firma nefunguje tak, jak by mohla. Jsme schopni uvést vše do pořádku, nabízíme kurzy šité na míru společnosti, jež chce růst. Osobní rozvoj zaměstnanců má tolik společného s obchodním rozvojem společnosti.

Nenechte váš motor zadrhnout se, zajistěte mu hladký chod díky kurzům, firemním tréninkům a konzultacím.

Zaujal Vás tento kurz?

 
 

Další aktivity společnosti:

EDUX, s.r.o.

4 235 Kč
1. Akviziční prodej po telefonu
EDUX, s.r.o.
otevírá se čtvrtletně
Praha 2
5 203 Kč
2. Strategické řízení a strategie nákupu
EDUX, s.r.o.
Praha 2
4 235 Kč
3. Psychologie prodeje - prodejní komunikace
EDUX, s.r.o.
otvírá se podle zájmu
Praha
4 840 Kč
4. Kreativita - zvyšování výkonnosti a vnímavosti s technikami NLP
EDUX, s.r.o.
otevírá se čtvrtletně
Praha 2
0 Kč
5. Budování image
EDUX, s.r.o.
Česko

Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozposlaná všem vzdělávacím společnostem na stránkách www.kurzy-vyuka.cz.

Zadejte poptávku >>>
© 2017 Všechna práva vyhrazena, 0.070s
design: widegrafik.