Psychologie prodeje - prodejní komunikace

Kurz pořádá společnost: EDUX, s.r.o.

Kurz pro veřejnost

Cena bez DPH 6 500 Kč
Cena s 21% DPH 7 865 Kč
Poznámka k ceně Součásti ceny kurzu jsou materiály vypracované lektorkou a malé občerstvení.Publikace zaměřená na "obchodní problematiku"
Místo konání kurzu Klimentská 50, Praha 1, 120 00, Praha

kurz na míru

kurz na míru Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.
Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.
Doporučený rozsah 2 dny

Další údaje o kurzu

Kontaktní údaje na organizátora Ing. Z.Tomaidesová
tel: +420 723 916 559
mobil: +420 723 916 559
e-mail: tomaidesova@edux.cz
(při kontaktování uveďte jako zdroj informací www.kurzy-vyuka.cz)
Zařazení kurzu do kategorií
Cílová skupina, pro kterou je kurz určen

Kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“ je určený pro prodejce, obchodníky, příležitostně prodávajícíc asistentky, dále každého, kdo pracuje s lidmi a má zájem na zkvalitnění vzájemné komunikace. Realizujeme jako firemní trénink nebo ve formě individuální výuky.

Hlavní cíl kurzu

Cílem kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace„ je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl. Psychologie prodeje – prodejní komunikace/ 2 tréninkové dny Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 tréninkových dnů. První den je o motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti a s holka_bublinaohledem na typ zákazníků. Druhý den se je věnovaný motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka). Cílová skupina jsou:

  • mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
  • obchodníci, konzultanti, poradci,
  • příležitostně prodávající obchodní asistenti,
  • všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty.

Další tipy pro efektivnější a zábavnější podnikání? Znáte skečnouting/sketchnoting – vizuální zpracovávání poznámek.

Podrobný popis obsahové náplně

1.den tréninku – motivace obchodníka

  • ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
  • zaměření na psychologicky účinnou komunikaci „druhou šanci udělat první dojem nedostanete“,
  • stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
  • překonání strachu a obavy z odmítnutí,
  • rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vizuální poznámky/čmárání),
  • využití „Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,

budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah, vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.

2. den – trénink motivace zákazníka

  • získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
  • rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
  • budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
  • zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
  • zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
  • používání neverbální komunikaci/řeč těla,
  • poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
  • zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
  • příprava a reakce na argumenty klienta.
  • Skečnouting/sketchnoting pro obchodníky

Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“: schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka, využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně

Odkaz na www stránku edux.cz/psychologie-prodeje-a-prodejni-komunikace-2/
Podmínky přijetí

Praxe v obchodní oblasti. Inspirace pro načerpání motivace na Zdenčin pokec – podcast úspěšných. Rozhovory s lidmi.

Jednací jazyk a tlumočení čeština
Lektor Ing. Zdena Tomaidesová - specializace na prodejní dovednosti a osobní rozvoj,Master NLP

Video

Informace o organizátorovi kurzu

Společnost EDUX, s.r.o.
Adresa sídla společnosti Klimentská 50 , 11000, Praha 1
Kontaktní údaje tel: +420 723 916 559
e-mail: info@edux.cz
web: www.edux.cz
(při kontaktování uveďte jako zdroj informací www.kurzy-vyuka.cz)
Popis činnosti

Jsme EDUX s.r.o. a naším cílem je spokojená společnost. Aby však byla firma spokojená jako celek, musí v ní být spokojený i zaměstnanec – tedy hnací motor celého toho kolosu.

Firma, jež si uvědomí hodnotu každého zaměstnance má z půle vyhráno. Jako příjemný bonus mu může nabídnout některý z námi nabízených kurzů. Třeba motor společnosti někde skřípe a firma nefunguje tak, jak by mohla. Jsme schopni uvést vše do pořádku, nabízíme kurzy šité na míru společnosti, jež chce růst. Osobní rozvoj zaměstnanců má tolik společného s obchodním rozvojem společnosti.

Nenechte váš motor zadrhnout se, zajistěte mu hladký chod díky kurzům, firemním tréninkům a konzultacím.

Zaujal Vás tento kurz?

 
 

Další aktivity společnosti:

EDUX, s.r.o.

0 Kč
1. Obchodní vyjednávání - taktiky
EDUX, s.r.o.
Česko
3 630 Kč
2. Konflikty v našem životě a jejich řešení
EDUX, s.r.o.
otvírá se podle zájmu
Praha 2
4 235 Kč
3. Prodejní dovednosti v maloobchodě
EDUX, s.r.o.
otevírá se čtvrtletně
Praha 2
4 235 Kč
4. Akviziční prodej po telefonu
EDUX, s.r.o.
5.12.2017
Praha 2
3 630 Kč
5. Sebeprezentace - prodejte své schopnosti
EDUX, s.r.o.
otvírá se podle zájmu
Praha 2

Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozposlaná všem vzdělávacím společnostem na stránkách www.kurzy-vyuka.cz.

Zadejte poptávku >>>
© 2017 Všechna práva vyhrazena, 0.077s
design: widegrafik.